Brun utan sol droppar

Våren är här och då kan man vilja få lite annan nyans än den kritvita i ansiktet!

Min favorit BUS är Faux tan från Bare minerals. Jag har skrivit om den tidigare.

Nu är jag nyfiken på dessa mer koncentrerade droppar som man kan blanda i sin vanliga dagkräm och få en gradvis färg. Låter väldigt smidigt och intressant!

Dels har jag tittat på Clarins Sun Radiance-Plus Golden glow booster.

Innehåll 15 ml, 295 kr.

Jag har även tittat på Paula’s choice SUN 365 self-tanning concentrate.

Innehåll 15 ml, 249 kr.

Fördelarna jag ser med en sån här produkt är ju att du kan välja själv hur många droppar du applicerar i dagkrämen. Är du väldigt blek kanske du bara tar ett par droppar till att börja med.

Dessa ska vara luktfria vilket är ett plus. Många BUS luktar inte speciellt trevligt.

Kommentera

