Hudvård – bilder – pigmentfläckar

När jag började med Exuviance (ungefär januari 2011) så tog jag förebilder på min hud. Bilderna nedan är innan Exuviance, efter tio dagar med Exuviance och sen en nytagen bild från idag. Nu är det ju snart fyra år senare och jag har hunnit prova en hel del olika hudvårdsprodukter. Däremot har jag främst använt mig av MD Formulations.

Mina pigmentfläckar finns kvar där än men de är betydligt blekare och inte alls lika svåra att dölja med t ex foundation. Det jag ser är att jag har lite mer små finnar/plitor i pannan just nu men det är för att jag testar nya produkter och att min hud är väldigt yttorr för tillfället. Det går också att se att jag lyckats hålla fina linjer och rynkor borta från pannan än så länge.

Jag har ingenting annat än vanlig hudkräm på bilderna.

Exuviance hade väldigt bra effekt på min hud faktiskt. Jag bytte på våren/sommaren eftersom jag upplevde krämerna som lite för feta/tunga för min feta hud. Jag blev väldigt blank av dem. Däremot på vintern fungerade det perfekt. Jag såg snabbt resultat med dessa produkter. Innan jag provade hade jag mest använt mig av Clinique.

hudvårdupdate2014

Kommentera

