Anastasia Dipbrow Pomade

Äntligen har jag testat denna produkt! Har alltid hört mycket gott om Anastasia men aldrig testat något själv från märket (förrän nu).

anastasiapomade

Skulptera, definiera och skapa de perfekta ögonbrynen som verkligen håller hela dagen med denna ljuvliga ögonbrynsfärg. Den krämiga formulan glider på din hy och fastnar på dina bryn för att ge dig vackra, definierade bryn som håller hela dagen!

  • Ett måste för dig med oljig hy, eller som lever i fuktiga klimat.
  • Kladd-fri.
  • Vattenfast.

Innehåll: 4 g

Pris ca 249 kr.

Burken är verkligen stor så man får mycket för pengarna tycker jag. Den är väldigt pigmenterad så det behövs ytterst lite produkt och det är lätt att forma brynen som man själv vill ha dem. Perfekt när man kanske inte har så mycket hår som man kanske önskar eller om brynen är lite glesa på vissa ställen. Superbra också att den är vattenfast och extra hållbar.

Jag har ju fet hud och jag upplever ofta att vanlig ögonbrynspenna (även de som ska vara vattenfasta) liksom smälter bort under dagen och färgen syns inte mycket efter en dag.

Jag har nyansen Dark brown.

Passade på att samtidigt köpa en ögonbrynspensel från Anastasia och den är helt perfekt! Angled Cut Small Make Up Brush heter den och kostar 199 kr. Den är lite kortare i skaftet så lätt att jobba med.

Jag köpte dessa produkter på Nelly.

Kommentera

