OPI – Party in my cabana

En av mina senaste inköp av rosa lack. Detta är en sån nyans som jag verkligen gillar på våren och sommaren.

Detta var en del av OPI South Beach Collection, vår/sommar 2009. Det är alltså inget nytt lack men det är ändå fortfarande väldigt fint!

Ingen jätte ovanlig färg heller egentligen men jag gillar allt med detta lack. Det täcker bra, nästan på ett lager men det blir ändå finast med två.

Det är ganska likt en annan favorit Essie Infatuation, men det här OPI-lacket är lite mörkare (ytterst lite).  Det är också lite mer täckande och jag föredrar den lite bredare OPI penseln numer. Ändå är det absolut inget fel på Essie lacket heller. Jag älskar dem båda!

 

opi_partyinmycabana

OPI – Party in my Cabana

essie_infatuation2

Essie – Infatuation

Båda bilderna är tagna efter någon dags användning…. De ser kanske lite mer dämpade ut på bilderna än i verkligheten.

Kommentera

