Benefit the POREfessional agent zero shine

Jag använde under väldigt lång tid Benefit Porefessional primer. Det var min favorit länge! Och jag gillar den fortfarande, det är absolut inget fel på den. Det är bara att den funkar inte jätte bra under min Kett Foundation som jag använder just nu (eftersom den innehåller silikon).

Hur som helst så har Benefit nu kommit med denna nyhet. Det är alltså ett puder som ska minska porer och blank hud. Den har en lite annorlunda förpackning med inbyggd borste. Jag är inte jätte förtjust i sånt, jag vill helst använda mina egna borstar… men vem vet, detta kanske är ett superbra puder?

Jag tycker bara att förpackningen verkar lite omständig och krånglig. Jag vill helst ha ett större lock där jag häller ut mitt puder och där jag sen kan stoppa i borsten och snurra runt och ”knacka” av överflödigt puder. Det ser ut att vara en ganska liten borste. Jag föredrar oftast att applicera puder med en större fluffig borste.

Däremot kan jag tänka mig att denna är perfekt att ha i väskan!

benefit-porefessional-agent-zero-shine-powder

Kommentera

