MoYou London Image plates (nails)

Jag har en del Konad plattor och tycker det är lite kul att stämpla. Jag har inte gjort det jätte ofta så jag är inte så duktig på det men det är inte så jätte svårt. Har man bara ett bra lack så funkar det fint! Bäst är Konads egna lack men det finns även andra som funkar bra. Det viktiga är att det är pigmenterat, jag har flera från t ex China Glaze som är jätte bra till just att stämpla med.

Det finns ju flera andra märken som också har såna här plattor med motiv. Senast blev jag lite nyfiken på MoYou och deras plattor.

pro_09_1

Pris £4.99

Den ovan är ju mer som vanliga plattor men det finns även andra motiv som är mer unika. En enda stor bild som ger oändliga möjligheter!

ft02_3

MoYou säljer även sitt egna nagellack, stämpel och skrapa.

Jag måste testa dessa någon gång. Det svåra blir att välja motiv!🙂

Kommentera

