Bare minerals Ready to go perfection palette

Har ni sett denna nyhet från Bare Minerals?

65975-R250RGSKMediumBeige-0

Perfekt på resan tänker jag…. om du är en sån som använder Bare minerals Ready foundation. Smidigt att ha allting samlat. Tyvärr kommer jag inte själv riktigt överens med ready foundation. Jag gillar den eftersom den ger jätte fin täckning men jag vet inte vad det är. Jag och mineralfoundations kommer inte alls överens längre. Förut använde jag det jämt!! Nu tycker jag de framhäver mina finja linjer och porer mer än vad andra foundations gör. Annars ger de ofta jätte snygg finish på huden och ser naturliga och fina ut. Bare minerals är ändå ett märke jag gillar. Jag använder t ex mineral veil varje dag!

Jag är även lite nyfiken på deras concealer, har inte provat den.

Hur som helst, det man får i denna palett är en foundation i valfri nyans, touch up veil, bronzer och luminizer. Det följer även med en concealer och två mini-borstar.

Priset på denna $49 eller här i Sverige då från 499 kr och uppåt.

Lite sugen blir jag ändå (undrar varför?), men jag ska inte….

Kommentera

