Etsy shopping – The Lady Varnishes

Fick precis hem ett paket dagen innan julafton med fina lack från The Lady Varnishes. Lacken kostar ca 60 kr och innehåller 15 ml. Varje flaska har dessutom en söt liten berlock i antingen silverfärg eller bronsfärg. Det går även att få lacken med doft om man vill det (jag valde dock inte det). Leveranstiden var ca tre veckor (vet inte om det var något längre pga jul, men helt ok ändå från USA). Frakten var ganska dyr (ca 100 kr) så priset för alla fem lacken blev totalt 400 kr (80 kr styck).

Theladyvarnishes_Thephantom

The Phantom a deep plum varnish with red and bronze shimmer and red and gold microglitter.

 

 

Theladyvarnishes_Oldschoolwalkoff

Old School Walk-Off  a black varnish with red and gold shimmer flakes and a smattering of purple and garnet hexes.

Theladyvarnishes_Thecount

The Count  a wine red varnish with red and copper shimmer and red and silver microglitter.

Theladyvarnishes_Thecitizen

The Citizen  an almost black varnish with red and blue shimmer and red microglitter.

Theladyvarnishes_Theimmortal

The Immortal  a dusty indigo varnish with silver shimmer and silver and iridescent microglitter.

Jag älskar verkligen skimret/glittret i dessa lack. Jag har flera liknande t ex The count (vinrött med skimmer) men det är en av mina favoritfärger just nu så jag kan inte få för många i den nyansen!😉 The Phantom är också helt ljuvlig!

Bilderna är lånade från Etsy/The Lady Varnishes.

Jag kommer ta egna bilder så fort jag får chansen. Kommer nog prova något av lacken redan idag!

Kommentera

