God jul & favoriter från 2013

Jag vet att jag inte uppdaterar jätte regelbundet här, men det blir lite så i perioder när jag testar nya produkter jag vill dela med mig av.

God Jul och Gott nytt år!

*********

Årets upptäckter inom makeup?

Absolut Kett Cosmetics Creme foundation, så bäst!

Jag har även provat en del nya primers och har väl inte riktigt hittat någon som är sådär superbäst men ändå några som är bra.

Jag har även hittat en jätte bra bronzer som jag använder dagligen och det är ”Fiji” från Daniel Sandler.

I övrigt håller jag mig mest till gamla favoriter, som t ex mineral veil från Bare minerals och Dior Diorshow Blackout vattenfast mascara.

Detta året känns som jag hittat många nya favoriter som jag använder dagligen vilket är roligt!

Jag har provat en hel del nya nagellack men tyvärr inte lyckats fota så många och kunnat visa upp dem. Får se om det blir bättre till vår/sommar när ljuset är lite bättre.

Kommentera

