Pixi Lid Last Shadow Pen

Mina första köp av märket Pixi! Ska bli roligt att få testa dem. Jag har kikat lite efter såna ögonskuggspennor och jag var ett tag inne på att köpa Clinique Chubby Sticks for eyes men sen såg jag dessa från Pixi och då fick det bli dem istället.

Jag har köpt tre olika färger: Mocha Mauve , Brun Beam och Shell sheen. De kostade 111.50 kr styck på Beauty Bay.

De ska hålla länge, vara vattenfasta, och innehåller även E-vitamin och peptider som ska fylla ut fina linjer.

Jag visar bilder när jag fått hem dem och återkommer med recension!

Det är förresten en svensk tjej som ligger bakom märket Pixi. Har ni testat något från märket? Jag kom först i kontakt med det när jag googlade och såg ett nagellack som jag tyckte var så fint. Det hette Mink Mauve. Det har också fått följa med i shoppingkorgen denna gång så äntligen ska det bli mitt🙂

pixi-lid-last-shadow-pen

 

Kommentera

