Kolla vad snyggt!!

Jag måste testa själv nån gång!

Därför klickade jag hem OPI Every month is oktoberfest igår från Eleven😀 Jag har redan Elevation Polish Toubkal sen tidigare…

Riktigt läckert…. Hade förstås kunnat hitta OPI lacket billigare på Ebay men jag ville ha det på en gång… Har nog aldrig köpt ett OPI till fullpris förut.

Jag var sugen på det redan förra året men det blev liksom inte av att jag köpte det. Nu på hösten är jag riktigt förtjust i såna här mörkare färger. Just Toubkal är inte fullt så lila som jag upplever att dessa bilder är. För mig är det mer åt vinröda hållet.

Här är min egna bild på det, längst till höger:

elevationpolish1

Nu får jag nästan lite ångest att jag inte ens använt det ännu. Det är ju fantastiskt fint!! Måste prova i helgen och hoppas att jag kan fota lite i dagsljus. Så trist nu när mörkret börjar komma…

 

 

Kommentera

