Nytt till läpparna!

Jag har sen en tid tillbaka använt ett lipgloss från Clarins som jag bara älskar! Det är så skönt på läpparna, känns mer som ett läppbalsam och ger ändå lite färg. Sådär lagom till vardags! Det har ett ganska långt namn: ”Instant Light Natural Lip perfector”. Superbra formula! Love it!

De kostar 200 kr vilket kanske är lite i överkant, men det är så värt det!🙂 Jag har nr 02 coral Shimmer, ger inte alls mycket färg men perfekt ihop med en läppenna.

Nu har jag även tänkt att testa Twist-up Gloss Stick från Isadora. Det kostar bara 119 kr så det är ju lite billigare. Det är ju också en annan typ av produkt då den ger mer färg. Inte jätte mycket kanske, men ändå mer än Clarins lipgloss. Toffee Pop blev nyansen för mig. Jag gillar ju det lite mer neturala på läpparna. Gillar att dessa också ska vara lite läppbalsam-känsla.

Annars använder jag lipgloss från Bare minerals eller Nyx. Har en hel hög i ungefär samma nyanser😉

 

Jag har ju fått hem en del nya lack också men tusan vad svårt det är att fota nu när det börjar bli mörkare ute! Så trist!

Kommentera

