Wayne Goss – Gossmakeupartist egna make up borstar!

Snart är det premiär för Waynes egna makeup borstar! De kommer att säljas här.

Jag är väldigt nyfiken på den borsten som är avsedd för foundation (den vita). Den ska vara extra bra på att dölja porer vilket intresserar mig mycket! Priset är £30. Något dyrt men ändå ok om borsten är bra.

Jag brukar beställa Kett foundation från Love Make up så jag är van kund där och jag gillar dem. Snabba leveranser och smidigt när det är inom EU.

Det har gått att förbeställa dem men de sålde slut på tre timmar, så jag tror det kommer vara svårt att få tag på dem. Säkert stor efterfrågan!!

De släpps 24 september så jag hoppas ju kunna lägga vantarna på en. Om inte nu så lite senare.

waynegosbrushes

Ett svar till “Wayne Goss – Gossmakeupartist egna make up borstar!

  1. Ping:Wayne Goss foundation brush | lulillan

Kommentera

