Röda lack! OPI, Essie och Kicks

Jag har även köpt på mig en del nya röda lack. Jag älskar rött! Denna gång satsade jag på lite mer djupare röda lack. Gillar det till hösten!

rödalack01

Essie – Size matters
OPI – From A to Zurich
Kicks – Femme Fatale
OPI – Just a little Rösti at this

I flaskan ser de kanske väldigt lika ut men på naglarna är de inte riktigt lika😉

rödalack02

Min favorit är OPI From A to Zurich och jag har redan använt den flera gånger!

Kicks lacket kräver många fler lager för täckning (crelly) men det blir riktigt glansigt och fint så det är värt det ibland. OPI lacken täcker utmärkt, nästan på ett lager men jag tar gärna två ändå. Essie lacket är också precis som ett vanligt Essie. Jag gillar dem men penseln är lite smal. Jag har vant mig lite mer vid OPI:s breda penslar nu men ibland blir det kladd bredvid…

Kommentera

