Brunt lack!

Jag blev så sugen på brunt lack när jag såg detta hos Viola för ett tag sen. Jag lyckades klicka hem ett eget exemplar av Spicy från Ebay (Tyskland). Det damp ner i brevlådan häromdagen och jag ser mycket fram emot att få testa det själv.

Känns kanske inte som brunt är riktigt min grej egentligen men jag tycker ändå det kan se riktigt fint ut i rätt nyans. I min smak får det gärna vara en neutral brun ton och inte för röd/orange. Tyckte det såg så fint och elegant ut på Violas bilder så jag hoppas jag kommer känna mig nöjd även på mina naglar🙂

Annars har ju Nubar flera nyanser som jag varit sugen på, just i brunt. Kanske slår till på en av dem med… kanske!

Brunt känns rätt i höst. Inte för att jag följer trender något speciellt eller så men det känns som en murrig höstnyans. Börjar längta efter såna nu. Även vinrött, mörkare toner av lila, grått osv.

Kommentera

