Primer: Becca Ever-matte priming perfector

Jag har letat lite efter en silikonfri primer som kan funka ihop med min Kett Creme foundation. Jag har ju ganska fet hud och blir lätt blank (speciellt med kräm foundations). Jag har läst mycket gott om just denna primer från Becca så jag kunde inte hålla mig från att köpa hem den.

Den är något svår att få tag i men jag hittade den på Space NK Apothecary.

Aldrig köpt därifrån tidigare men jag testar. Priset för denna primer är £28 och frakten gick på £9.

Denna primer ska minimiera porer och hålla huden matt upp till åtta timmar. Den innehåller inte heller olja, alkohol eller parfym.

Ser fram emot att testa den och återkommer med recension när jag provat den under olika förutsättningar (väder m.m.).

becca primer

Ett svar till “Primer: Becca Ever-matte priming perfector

  1. Ping:Recension: Becca Ever-matte priming perfector | lulillan

Kommentera

