Semester!

Dags för ytterligare en liten semesterpaus men förhoppningsvis inte lika lång som den förra.

Återkommer förhoppningsvis med lite nytt som jag shoppat i skönhetsväg.

Börjar nästan länga lite efter nagellack i höst-nyanser nu (knäppt va?).

3 svar till “Semester!

  1. Emma P 1 augusti 2013 kl. 10:13 e m

    Tycker det låter helt normalt att längta efter höstlacken. Augusti är en övergångsmånad för mig, jag vill att det ska vara sommar men börjat mentalt se mig om efter hösttrender, färger etc… Svarta holon o dyl passar perfekt i augusti tycker jag, det är fortfarande mycket sol och idealistiskt för holo, samtidigt som den typen av lack ger lite höstkänsla…

    • Lulillan 3 augusti 2013 kl. 9:03 f m

      Det stämmer nog även för mig. Man ställer in sig på hösten, att börja jobba igen, skolorna börjar osv. Det dyker upp höstkollektioner för kläder, smink m.m. Ändå kan det ju fortfarande vara väldigt mycket sommar med sol och värme.

  2. Josef Boberg 2 augusti 2013 kl. 5:08 f m

    Semester är ju härligt – men Wi som är folkpensionärer får ju aldrig semester.

    Thats Life !

Kommentera

