Z palette – part 2

Så här ser min Z-palette ut just nu.

Perfekt på resan! Jag har mina Kett Creme foundations i nyanserna R1, R3 och R5. De kan jag även blanda vid behov. Dessa tre klarar jag mig på året runt. Även blush Daiquiri från Kett Cosmetics. Det är en perfekt varm rosa ton som funkar på många skulle jag tro. Dessa ihop med min bronzer från Daniel Sandler är allt jag behöver för ansiktet. Plus lite puder.

zpalette1

Jag har en till Z-palette i samma storlek där jag tänkte ha mina Stila ögonskuggor. Problemet är bara att jag får plats med fyra av dem då de är större än jag först trodde…

2 svar till “Z palette – part 2

  1. Emma P 1 augusti 2013 kl. 10:16 e m

    Vad spännande att du använder Kett foundations. Jag spanade på dem efter att ha hört GossMakeUpArtist prata om dem men kom aldrig till köp…

    • lulillan 2 augusti 2013 kl. 5:39 e m

      Samma här! Och jag är glad att jag provade för nu älskar jag dem! Lite synd när det inte går att få tag i dem i Sverige men så är det ju med mycket inom make up.

Kommentera

