Kett Cosmetics – foundation swatches

Vet inte vilket inlägg i raden det är jag skriver om denna foundation men jag tänkte visa min nya sommarnyans R3 bredvid min vinternyans R1 och den mörkare R5.

kettcremefoundationR1R3R5

Jag älskar fortfarande denna foundation och använder den varje dag. Utan foundation, utan concealer. Detta är en allt i ett produkt för mig och funkar jätte bra även varma sommardagar. Den sitter där den sitter tills man tvättar bort den.

Däremot blir man blank. Det är enda nackdelen. Men eftersom den täcker allt och lite till så står jag ut med det. Jag har ändå fet hud och är ”van”…

Kommentera

