Lindex grönt lack

Ett namnlöst grönt lack som jag köpt på Lindex. Vet inte om det är deras egna märke?

Det var helt ok. Fin färg. Täckte bra med två lager och penseln hade jag inte heller något större problem med även om flaskan har tjock och lite kort kork som gör det inte svårare.

Piffat lite med Cirque XX.

lindexgreenpolish

Mina nagelband är hemskt torra just nu, är lite slarvig med smörj när jag har semester….

På denna bilden hade jag haft lacket i två-tre dagar och skulle precis ta bort det. Det syns att det är lite skavt.

3 svar till “Lindex grönt lack

  1. Sminkan 28 juli 2013 kl. 12:47 e m

    Jag gillar piffningen! Väldigt snyggt!

  2. Emma P 1 augusti 2013 kl. 10:17 e m

    Snyggt med piffet! Har XX men har aldrig använt den så, måste testa det…

Kommentera

