Nya skuggor från Stila

Nu har det gått länge nog sen jag skrev något sist. Jag har haft ett par sköna sommar veckor med mycket sol! Härligt!

Jag har fått hem lite nya ögonskuggor från Stila som jag även hunnit testa lite i sommar. Jag är inte den som använder ögonskugga varje dag men nån gång ibland är det kul. Jag satsar mer på basen till vardags då jag har mycket att täcka och dölja.

Dessa skuggor är ganska stora, de har samma storlek som mina Kett creme foundation refills. De är härliga i konsistensen, smular inte och har fint skimmer.

stilaeyeshadows001

stilaeyeshadows002

Mina favoriter är nog Viola och Barefoot contessa. De är dessutom fina tillsammans. Jezebel och Twig är också snygga ihop och Cloud är en fin ljus silvrig/grå nyans. Funkar till det mesta. Mörkbruna Nanda devi är också väldigt användbar. Kan tänka mig att den även funkar till brynen då den är matt och ganska neutral i tonen (inte för röd).

Jag köpte dessa i lösa refiller för att kunna ha i min Z-palette eller liknande.

Kommentera

