Ny beställning och sommarpaus

Har beställt hem lite nya lack igen och den här gången blev det bl a Ciaté Pom Pom. Ser ut som en trevlig somrig färg. Jag hoppas den är något mer röd i tonen än många andra av de korallfärgade lack jag har. Men även om det är mer rosa så gör det inget, för jag älskar den typen av nyanser! Skulle den visa sig vara väldigt röd gör det inget heller för rött är fint! Funkar alltid!

Jag har även beställt LA Splash Midnight rain. Det är ett sånt lack jag kikat på länge men inte riktigt kommit mig för med att beställa. Det är unikt och jag vill ha det i min samling!

För mig är det två nya märken att testa. Ska bli kul!

 

Tänkte annars ta en liten semesterpaus nu, ska ut och resa lite grann och då får bloggen vila!

Återkommer om någon vecka eller två.

Jag hoppas annars att jag har lite mer tid och möjlighet att fota mer av min nagellackssamling i sommar när jag är ledig. Roligare när det är ljust ute och tiden finns där på ett annat sätt än andra tider på året då jobb och familj & vänner tar upp mycket av tiden. Jag har faktiskt en hel del oprövade lack i lådan som jag ser fram emot att få prova.

 

Kommentera

