Kett Fixx Creme foundation swatches

Jag har fått hem en ny nyans på min Kett Creme foundation så jag tänkte jag skulle visa dem alla bredvid varandra. Jag skulle egentligen fått hem R3 också men jag råkade få två st R5 istället.

kettcream3

Den jag använder nu är R1 men jag tror den kommer bli lite för ljus om jag använder brun utan sol😉 Jag är nyfiken på R3 eftersom R5 känns väldigt mörk…

Jag har köpt dessa i lösa refills (de kostar ca $15). Tänkte jag skulle fixa en palett att ha dem i. Fördelen att ha många nyanser är att man kan blanda till sin egna perfekta nyans året runt.

Kommentera

