Kleancolor Pink ”82”

Kleancolor är ju ett budgetmärke som jag skrivit lite grann om tidigare (även om det är länge sen nu!). Jag beställde en del lack från Beautyjoint för nåt år sen. Lacken kostar bara ca $1.75 styck och de finns i många roliga färger och former. De doftar lite speciellt och många upplever jag som lite tjocka och klistriga i formulan. I alla fall de genomskinliga baserna med glitter.

Jag har faktiskt inte använt dem speciellt mycket alls. Däremot testade jag nr 82 Pink för nån vecka sedan och det var faktiskt en trevlig överraskning. Formulan var helt OK och det satt kvar riktigt bra och länge. Täckte fint och ja, inga problem alls! Riktigt bra.

Färgen i flaskan stämde inte riktigt vilket för mig bara var positivt. Den är mörkare på naglarna än i flaskan.

kleancolorpink82

Det är en härlig mörk rosa färg som jag tycker känns somrig och kul.

Kommentera

