Jämförelse bronzers

Nu till sommaren vill man kanske använda lite mer bronzer för att fuska fram lite färg i ansiktet.

Jag tänkte jag skulle ge er en liten jämförelse mellan min nya favorit från Daniel Sandler (Fiji) med två från Bare minerals.

Eftersom denna är mer röd i tonen så ser den mer naturlig ut på huden, inte alls sådär brun/smutsig som en del kan göra när man är lite blek… eller ännu värre orange!

bronzerjämförelse

Bare minerals är lösa puder och Daniel Sandler är en kräm.

Alla tre är något skimriga när man ser dem så här men jag upplever inte alls Fiji som skimrig när man buffat in den i huden.

En nyupptäckt favorit som jag nu inte kan tänka mig vara utan. Daniel Sandler kan köpas via t ex Lookfantastic eller Love-makeup.

Kommentera

