Jämförelse koralliga lack

Detta är en färg jag alltid fastnar för, så jag har några i ungefär samma ton. Tänkte visa dem bredvid varandra.

koralliga-lack-1

Gräslig bild, jag vet… mitt nagelband var riktigt skadat där. Usch!

Från vänster: China Glaze Passion for petals, China Glaze Wild Mink, Essie Infatuation och Essie Your hut or mine.

I love them all!🙂

Passion for petals är mer röd på mig, ibland nästan åt lite orange hållet. Men tillsammans med t ex rött så ser den rosa ut. Ett perfekt lack då det har jätte bra formula och täcker med ett lager.

Infatuation är mer rosa, ibland nästan så den ser cerise ut. Wild mink är ganska nära Your hut or mine men något mer orange/korallig och Your hut or mine lite mer rosa-tonad. De båda har svagt skimmer.

Kommentera

