Aphrodite Laquers – Rumrunner

Detta var ett lack som jag blev kär i när jag såg det hos Beautylish. Det visade sig inte vara så enkelt att få tag i det men en dag på Etsy så fanns det där!🙂

En röd jelly med fint glitter i olika storlekar.

aphrodite_rumrunner

Jag älskar det! Mitt favorit lack!

Appliceringen är dessutom väldigt enkel och det täcker fint med två lager. Formulan är perfekt. Den röda nyansen är dessutom perfekt (för mig). Finns absolut ingenting att klaga på, förutom att det är svårt att få tag i då….

 

Ett svar till “Aphrodite Laquers – Rumrunner

  1. Sminkan 7 juni 2013 kl. 5:52 e m

    Läcker färg!

Kommentera

