Tips för ojämna naglar

Tidigare hade jag ganska räfflade naglar och det var inte speciellt snyggt under nagellack. Jag fick alltid använda ridge filler för att få ett jämnare resultat.

Men sen jag började använda OPI Natural Nail strengthener så har mina naglar blivit helt jämna och fina av sig självt. Jag behöver inte längre använda rigde filler.

Jag har tyvärr inga förebilder eller liknande som jag kan visa men för mig är det en dramatisk skillnad som jag aldrig någonsin hade förväntat mig.

För övrigt är detta en toppen produkt som fått mina naglar att hålla hela vintern. Det gör dem starkare, de skivar sig inte alls lika mycket som tidigare och jag tycker även de växer lite snabbare.

Kommer aldrig vilja vara utan denna!!

OPI-Original-Natural-Nail-Strengthener

Ett svar till “Tips för ojämna naglar

  1. Sminkan 5 juni 2013 kl. 7:08 e m

    Jag vet vad du menar! Jag har använt NNS sedan 2007 och mina naglar, som var hopplösa förr, är också helt släta, skickar sig inte längre och mår bra. Jag kan inte vara utan det heller. Köper hem fem flaskor i stöten och vågar inte tänka på vad som skulle hända om jag inte fick tag på den längre.

Kommentera

