Moroccanoil Extra Volume conditioner

Jag har testat ett nytt balsam som luktar ljuvligt!

Mitt hår är tunt och saknar volym, det blir dessutom lätt fett i hårbotten men med torra toppar. Så jag behöver ett balsam som gör mina toppar mindre torra. Detta balsam funkar utmärkt för det. Det gör dessutom håret väldigt mjukt och doftar jätte gott.

21-323_1

Moroccanoil Extra Volume Conditioner

Conditioner för Extra Volym innehåller arganolja rik på antioxidanter och näringsämnen för att vitalisera, rengöra, reda ut
och återställa styrkan. Förskönar håret med glans, hanterbarhet och rörelse, samtidigt som det blir lättare att styla. Formlerna är sulfat-, fosfat- och parabenfria, så de är även säkrare för miljön.
Jag köpte mitt på Lyko för 209 kr, 250 ml.

Kommentera

