Elevation polish – Daisen, Colline du charf och Toubkal

Jag har fått hem mina första lack från Elevation polish. Jag kunde inte låta bli att klicka hem ”Daisen” efter att jag sett det hos Sminkan & Emma. Så fint!

elevationpolish1

Från vänster: Daisen, Colline du charf, Toubkal.

elevation_daisen1

Fina runda glitter!

(På nageln: Barry M – Pink Flamingo)

elevation_daisen2

Ett lager Daisen ovanpå Rainbow Honey ”Be mine”.

 

Colline du charf är en sån där taupe/lila/grå nyans som jag brukar fastna för. Jag har inte hunnit testa just denna ännu men jag återkommer med mer bilder när jag gjort det. Jag tycker det känns lite som den har en gnutta rosa i sig också som gör den lite mer varm i tonen vilket jag gillar. T ex Essie Ladylike är betydligt mer lila i tonen.

Toubkal är en mörkare ton, röd/lila med massa skimmer i guld, rött och rosa. Detta är en jelly-creme. Denna är unik och känns väldigt speciell. Kanske inte något för vår/sommar men den blir perfekt till hösten. Bilder kommer, jag har tyvärr inte hunnit prova den ännu.

Lacken kostar $8.50 styck

Kommentera

