Ny favorit mask: Peter Thomas Roth Sulfur Cooling Masque

Denna lilla goding har jag använt nu ett tag och jag gillar den verkligen. Jag gillar masker som rengör porerna på djupet. Det är oftast det jag vill ha ut av en mask och denna känns effektiv och bra. Den är bäst lämpad för fetare hudtyper och akne. Jag använder den en gång i veckan. Om jag har riktiga problem områden i ansiktet kan jag köra lite punkt behandling just där.

Jag upplever inte att denna torkar ut som andra liknade masker kan göra. Denna känns sval och skön på huden. Kanske är det aloe veran som gör att huden känns mer återfuktad och inte så stram efteråt.

peter-thomas-roth-sulfur-cooling-mask-en

 

Kommentera

