Efterlängtade godingar

Ett par efterlängtade lack är nu på väg hem till mig.

Ett är Snowangel från Lynderella som jag suktat efter hur länge som helst!! Det har varit för svårt att få tag i det och när det väl fanns på Ebay så var det så sjukt dyrt så det gick ju inte att köpa. Däremot lyckades jag hitta den till rimligt ”köp-nu”-pris så jag slog till.

Jag har visat denna bild på bloggen tidigare för den som missat vad Snowangel är för något….

Credit: Bilden är från Nails and Noms, vilket för övrigt är en riktigt bra blogg för den som är nagelintresserad.

lynnderella snow angel

Ett annat sånt lack jag gått och suktat efter är XX från Cirque.

Denna önskan har inte varit lika långvarig men jag har ändå velat norpa mig ett eget exemplar. Jag passade på nu när Edgy Polish öppnade sin online shop!

Credit: A polish addict. Jag tror det var just denna bild som gjorde att jag blev sugen på detta lack….

dior gris trianon cirque xx 5

Det är väl egentligen kanske många andra lack som påminner om det men det var ändå något med det som gjorde att jag fastande för det! Det har en väldig massa olika glitter i sig så det känns ändå lite unikt. Jag gillar även det pastelliga över den.

 

Ett annat lack som jag föll för direkt när Sminkan visade det på sin blogg är Elevation polish Daisen.

Det är väldigt ”tjejigt” med mycket rosa men det som sticker ut är de runda glittren. Jag var tvungen att slå till på det när jag såg att det åter fanns i lager igen.

elevation polish daisen

Jag passade på att beställa ytterligare två lack från Elevation Polish när jag ändå var igång. Det blev Colline du Charf och Toubkal.

Jag visar egna bilder sen när jag fått hem dem.

Kommentera

