Swatches – Cinema Secrets foundation palette #5

cinemasecretsfoundationpalette5

Jag använder en mix av den ljusaste 501-11 och 503-29 vilket passar min hudton riktigt bra.

I use a mix of 501-11 and 503-29 and that’s a pretty good match for my skintone.

cinemasecretsvslancometeintidole

Här är en jämförelse med min vanliga Teint Idole Ultra, jag använder 005 på vintern och 010 på sommaren. Cinema Secrets 503-29 är ganska nära min vanliga vinterton i Lancomes 005. Jag upplever dem som ganska neutrala och varken för gula eller för rosa i tonen.

Den stora skillnaden är att Cinema Secrets täcker mycket mer.

This is a comparison to my regular Lancome Teint Idole Ultra, I use the shade 005 in the winter and 010 in the summer. Cinema Secrets 503-29 is pretty close my usual winter-tone in Lancome’s 005. I think these are quite neutral and not too yellow or too pink.

The big difference is the coverage of Cinema Secrets (it’s more full coverage).

Kommentera

