Nya lack

Ett par nya lack är på väg till mig. Jag är lite av en periodare när det gäller nagellack men nu hittade jag några som jag ville ha.

Girly Bits Heirloom.

girly-bits-heirloom-3
Bild från Manicurity.

Den var nedsatt på Llarowe så jag slog till. Tycker den har fina färger. Passar till mycket men riktigt fint som här till ljusgrått.

A England She walks in Beauty

Detta har jag varit sugen på sen jag såg det hos Viola (Killercolours). Det är verkligen speciellt. Det är rosa/guld-grönt med massor av glitter.

A england She walks in beauty 4
Bild från Lovevarnish.

Sen är jag väldigt förtjust i Contrary Polish och jag har flera av dessa lack sen tidigare. Jag blev speciellt förtjust i nyansen Feels like home, så den är på väg hem till mig nu.

Contrary polish feels like home
Det ser ut att vara en grå/lila bas med rosa glitter. Vackert! Bilden är lånad från Contrary Polish.

Mitt fjärde inköp från Llarowe denna gång är Penny, Penny, Penny från Dollish Polish. Det är mitt första från Dollish så det ska bli kul att prova. Föll för denna nyans direkt när jag såg den. Så jag kunde inte håller mig från att köpa när Llarowe fick påfyllning av lagret😉

penny penny penny dollish

Bild från Dollish Polish.

Kommentera

