Ny favorit – Stila Convertible Color

Jag har hittat en ny favorit! Ett kräm-rouge som är helt fantastiskt. Stila Convertible Color i nyansen Lillum. Det går även att använda på läpparna. Gillar det så mycket att jag även beställt det i två andra nyanser (Rose och Orchid).

Perfekt på lite vintertorr hy när man inte vill ha så mycket puder i ansiktet. Det ser även väldigt naturligt ut med krämrouge. Gillar det skarpt! Trodde inte min lite feta hy med stora porer skulle gilla det, men det går jätte bra! Det håller dessutom väldigt bra måste jag säga. Jag applicerar alltid lite mineral veil (Bare minerals) ovanpå för att det ska hålla lite bättre.

stila convertible color in lilium
Förpackningen är supergullig! Alla har olika färger så det är lite kul att ha flera i olika färger. De har spegel i locket vilket är praktiskt. Det finns även i mindre format (bra om man vill testa eller om man bara vill ha en mindre i väskan t ex).

Dessa är riktigt bra och jag kan bara jämföra med Nyx krämrouge och de är lite mer kladdiga i konsistensen.

Jag har köpt mina via Beauty Bay och Ebay men de finns lite här och var via nätet. Dock har jag ej hittat dem i Sverige….. tyvärr!

Kommentera

