Ny foundationborste! Shu Uemura natural 18 goat brush

Jag har köpt mig en ny foundationborste. Det är Shu Uemura nr 18 ”natural goat brush”.

Jag använder annars mest mina från Sigma och favoriten är F84 Angeled Kabuki brush. Jag gillar även Flat top kabuki från Everyday minerals som jag skrivit om tidigare.

Borsten från Shu Uemura är till skillnad från de jag nämnde ovan av äkta hår och den är till storleken ganska mycket mindre. Den är också i en prisklass för sig ($42 jämfört mot Sigmas $18 eller Everyday minerals $12.99).

Jag blev nyfiken på den här borsten efter att ha sett en video på You tube av Gossmakeupartist. Jag har visat/tipsat om den tidigare men jag gör det igen!

Jag har rejäla porer på mina kinder främst och jag är alltid sugen att göra det bästa att dölja dem så gott det går. Jag har inte hunnit prova borsten så mycket så jag kan uttala mig om den ännu men recension kommer.

Någon annan som har denna borste? Är den bra? Hoppas det!

 

Kommentera

