Mina favoriter 2012

Några av dessa produkter är såna jag använt år ut och år in för att de just är så bra och jag har inte lyckats hitta någonting som är bättre😉

Foundation – flytande: Lancome Teint Idole Ultra. Har använt denna i ca 1½ år nu och den är väldigt bra!

Concealer: Sensai Kanebo Brush concealer (under ögonen) och MAC studio finish för finnar och andra utslag/märken.

Puder: Bare minerals mineral veil (använder ALLTID).

Mineralfoundation: Återkommer alltid till Bare minerals men det finns flera bra. Bellápierre har varit en stor favorit men färgen känns inte helt 100% på mig längre tyvärr. Även Lucy minerals är väldigt bra och täckande.

Mascara: Dior Diorshow Blackout vattenfast (använder den sen lääänge)

Primer: Too Faced primed & poreless pure

Rouge/bronzer produkt: Bare minerals Healthy Glow (never ending love story… )

Hudvård: MD Formulations som jag använt nu i ca 1½ år, passar bra med min hudtyp.

Nagellack: Gillar många men Essie har bra formula och bra pensel, även Zoya är riktigt bra. China Glaze har en del roliga färger. Årets favorit färg är Essie your hut or mine eller Catrice Miss Piggy reloaded.

Överlack: Poshé snabbtorkande överlack

Baslack: Depend Foundation Ridgefiller (ger släta fina naglar och har dessutom lite färg som ska ta bort den värsta missfärgningen).

Borstar: Sigma och Bare minerals (concealer brush och flawless face brush)

Kommentera

