Testat: Sonnetarium nagellack

Vi fortsätter ett tag med två till indie-lack som jag provat sista tiden. Detta är Sonnetarium som även dessa finns på Etsy. Även om det just nu verkar som hon kanske stänger ner den shoppen och öppnar något annat…?

Jag har testat Snowfall och Never Glow up.


Bild till vänster: Snowfall ensamt (två lager) och över ett vitt ljust lack (OPI time less is more). Never Grow up ensamt (tre lager) och över Essie Cocktail bling (ljus blågrå).

Ska bli roligt att prova dessa över andra lack. För det är så jag tror de gör sig bäst.

Jag tyckte penseln var lite vid och fluffig i Never Grow up så det var lite svårt att få en jämn och fin applicering. Det gick bättre på lillfingret där jag bara tog ett lager ovanpå ett annat lack. Det är fint glitter i dem båda. Snowfall känns verkligen vintrig. Never Glow up lyser i mörkret så det kan ju vara lite extra festligt vid tillfälle!😀

Kommentera

