Contrary Polish

Det är ju nästan så jag skäms över dessa bilder så mycket att jag inte vill visa dem, det är helt hopplöst med nagelfoton i mörkret! Men jag visar dem ändå och jag hoppas kunna uppdatera med fler och bättre bilder senare.

De lack jag testat är : Desert Fruit (red-toned purple with red/bronze shimmer), Inky fingers (blurpe with blue and green shimmer) och Purple smoke (blue grey with purple and blue shimmer).

Contrary Polish hittar ni här!


Från vänster: Purple smoke, Inky fingers och Desert Fruit.

Det är jätte fint skimmer i alla dessa lack.

De var jätte härliga att måla med, bra formula och täckte nästan på ett lager men jag tog två för att få det jämnt och bra. Dessa är verkligen toppen! Och jag ser fram emot när Aruba hittar hem till mig i brevlådan (skrev om det tidigare).

Tycker dessa tre nyanser passar perfekt nu i höst. Jag är så nöjd med dem alla tre.

****

I just love these, the formula is great and it covers so well. My pics just don’t do them justice at all and I am sorry for that. I have also ordered Aruba and I can’t wait to try that on as well.

Kommentera

