Tony Moly – nagellack

Jag kunde inte låta bli när jag såg dessa små skönheter. Egentligen är det inte den typen av lack jag brukar ha på naglarna, men det var ändå något med dessa som jag föll för🙂

De heter Milky Way (ljusblå) , Shooting star (ljuslila) och Pinky Star (ljusrosa).

Detta är ett koreanskt märke som såklart inte går att få tag på här i Sverige, men lätt att hitta på Ebay. Den jag var mest nyfiken på var den rosa. Det var den jag fastande för först. Alla dessa är ganska ljusa så de passar bäst att ha ovanpå något annat lack.

Den ljusblå påminner ju lite om Deborah Lippman Glitter in the air…

Jag tycker de är söta men det är ändå inget jag väljer att ha på naglarna. Kanske passar bättre på nån yngre tjej😀 Eller på barnkalas! Eller så har jag bara inte fattat grejen ännu. Det är ju trots allt festligt med glitter.

Ett svar till “Tony Moly – nagellack

  1. Christel 23 oktober 2012 kl. 1:54 e m

    Jag håller med dig, det är ngt med lacken som gör att jag gillar dem även om det inte är min stil. Vart tvungen att köpa dem på ebay. Kanske det blir en hit🙂

Kommentera

