Röda Zoya – Höst 2012

Jag har köpt två st röda Zoya denna höst. Valet föll på Rekha och Elisa. Det finns flera liknande nyanser denna höst men jag är nöjd med mitt val. Jag hade annars kunnat välja OPI danke shiny red som är nästan exakt likadan som Elisa, eller China Glaze Adventure red-y som är väldigt lik Rekha.

 

Rekha är en mellanröd färg, täcker bra. Elisa har jätte fint skimmer och är lite ljusare röd. Ganska julig om man frågar mig😉 Rekha är den där perfekta mellanröda som jag letat efter, så jag är supernöjd med mitt köp!

Jag tror det skulle vara riktigt snyggt att kombinera dessa för att få lite skimmer närmast nagelbandet eller på tippen.

 

Kommentera

