Ett par nya!

Shoppar nya nagellack mest hela tiden nu! Kan inte låta bli!

De senaste som är på väg hem till mig är:

Orly Cupcake

Orly Cotton Candy

Zoya Elisa

Zoya Rekha

Zoya Lotus

Zoya Marina

Zoya Nimue

Orly Artificial sweetener

Ett par av dem har jag varit sugen på länge och även nämnt tidigare här på bloggen (t ex Nimue och Marina). Jag velade länge när jag skulle välja röda nyanser. Rött är svårt. Jag var inne på OPI Danke-shiny red men jag såg att Zoya Elisa var väldigt lik så då slog jag till på den. Cotton candy har jag också kikat på tidigare och även om det är en mer somrig/vårig nyans så är jag ändå glad att den nu blir min. Cupcake och Artificial sweetener är nya bekantskaper som ska bli kul att testa.

Egna bilder kommer sen! Den ovan är på Lotus.

Kommentera

