Shoppat lite!

Har shoppat loss en massa nagellack som är på väg hem till mig just nu…🙂 Jag är lite av en periodare även om jag alltid bär nagellack så är det just periodvis som jag får för mig att skaffa nytt.

China Glaze – Admire
China Glaze – Emotion
China Glaze – Harmony
China Glaze – Jitterbug
China Glaze – Recycle
China Glaze – Devotion
Color club – Wild orchid
Zoya – Jana
Zoya – Gaia
Zoya – Pandora
Catrice – Same Seine but different
Catrice – Miss Piggy Reloaded
Essence – Top coat Glorious Aquarius
Essence – Top coat Circus confetti
Essence – My best nude friends and me
Essence – Style me Holo
Essie – Lovie dovie
Essie – Demure Vixen
Essie – Innocent
Essie – Lady like

Oups liksom😉

Ändå är det ett par som jag gärna också skulle vilja ha men som jag väntar lite med just nu. Det är ett par från Zoya Mirror collection, Nimue och Marina, kanske även Tao. Gillar den finishen, så snygg (shimmer)! Skulle även kunna tänka mig fler från China Glaze Romantique kollektionen just pga att de ska funka bra att stämpla konad med. Då är det Poetic och Awaken som står högst på listan. Kanske även Catrice Put Lavender on Agenda för att det är en sån fin lila ton. Och China Glaze Material Girl för att jag ”behöver” ett sånt rosa glitter🙂

Jag har även beställt en del konad-plattor, tänkte jag skulle prova på det. Tror det kan bli snyggt med några av de China Glaze lacken som jag köpt (de första i listan).

Jag är verkligen kass på att fota nagelbilder, men det kanske går lite lättare nu när det är ljust ute. Jag får prova!

Med risk för att detta kommer bli mer av en nagel-blogg för tillfället. Men så får det bli. Så här på sommaren försöker jag att inte bära så mycket smink och jag har redan favoriter så jag har inget jätte behov att leta nya varianter. Så jag ligger lite lågt på den fronten för tillfället. Däremot har jag lite tankar kring hudvård och hur jag ska göra med min hud. Men det får bli ett eget inlägg om det tror jag.

2 svar till “Shoppat lite!

  1. Myra 31 juli 2012 kl. 3:07 e m

    Var ifrån beställer du dina lack?

Kommentera

