Somriga nagellack – korall

Har tre lack som är i ungefär samma färg/nyans. I alla fall när man tittar på dem i flaskan! Så jag ville se hur stor skillnad det var mellan dem på naglarna. Kanske är det någon mer som kan ha nytta av att se denna jämförelse så jag visar er!

Från vänster: Orly Pixi stix, Essie Cute as a button, Barry M Pink Flamingo

Här är alla målade med två lager. Jag upplever att Barry M är mest täckande. Det är också den färg som ligger mest i mitten av dessa tre. Orly är det som är något ljusare och Essie något starkare i färgen, mest korallfärgat.

Just nu pryder Orly Pixi Stix mina tånaglar men jag är nog mest förtjust i Barry M Pink Flamingo.

I vissa ljus är Barry M och Orly väldigt lika varandra.

Jag gillar dessa färger till sommaren och brunbrända händer/fötter. Snyggt!

Kommentera

