Orly ”Cotton candy” nagellack

Jag brukar alltid googla när jag hittar något jag blir sugen på att köpa. För att se om det verkligen är så som jag tror. Jag nöjer mig oftast inte med en bild eller en recension utan jag vill kolla runt mer.

Det är inte alltid så enkelt när en och samma sökning kan ge alla dessa resultat och vad är egentligen ”sanningen”?

Undrar just om den är mer persikofärgad eller korall? Mer rosa eller orange? Jag har ju liknande nyanser så jag vill ju gärna se om denna är för lik någon annan😉 Men jag tycker den verkar söt! Speciellt om den är lite mer dämpad och halvljus😀 Det kanske är den perfekta mellan-nyansen av den här tonen som jag saknar.

Det bästa är såklart att gå till en affär och kolla själv men nu är det ju så att jag föredrar att köpa online och allt går ju inte heller att köpa i Sverige. Jag köper det mesta via nätet!

Kommentera

