Somriga nagellack

Jag använder mest neutrala nagellack till vardags. Mina favoriter är Essie Vanity Fairest eller Essie Room with a view. Jag gillar även ett par OPI tex NYC Ballet Soft shades. Till sommaren och speciellt till lite lätt solbrända händer tycker jag det är jätte fint med lite mer färg! Även på tårna är det sommarfräscht!

Därför har jag köpt på mig ett par nya lack, inga direkt nya nyanser men såna jag fastnat för färgmässigt.

Zoya Rica

KleanColor Catch me

Barry M nailpolish Pink Flamingo

Barry M nailpolish Peach Melba

Orly Pixy Stix

Essie Mod Squad

Essie Cute as a button

Jag gillar dessa starkt rosa eller korallfärgade lack🙂

Kommentera

