Lite nytt

Är ganska dålig på att blogga för tillfället men det beror också på att jag mest använder det gamla vanliga. Det jag köper nytt är sånt som tagit slut, sånt jag alltid använder. Jag kör på med mina vanliga favoriter.

Nu har ändå ett par nya grejer flyttat hem till mig och jag ska testa lite framöver.

Diorskin Nude concealer – Jag behövde väl egentligen ingen ny concealer, men jag blev ändå nyfiken att testa denna när jag fick hem en 20% rabattcheck från Kicks för ett tag sedan.

Benefit Brows a-go-go – Ännu ett litet spontanköp som inte var så genomtänkt😉

Too Faced eye shadow insurance – Har länge velat testa någon liknande produkt så valet föll på denna. Jag tänkte faktiskt testa den även under concealer under ögonen. Ingen aning om det kan funka eller inte, men jag återkommer med synpunkter!

OPI New York City ballet ”Barre My Soul” och ”Pirouette my Whistle” – Två fina lack som jag ska testa redan i kväll eller kanske i morgon!

Essie ”Beam up” – lack som gör gula naglar fräschare och finare! Första intrycket är riktigt bra. Har testat en del andra liknande produkter men denna är den bästa!

 

Kommentera

