MD Formulations – My personal peel system

Jag kunde inte hålla mig efter att ha läst om detta på Annicas blogg!

Jag använder ju MD:s produkter dagligen och de fungerar väldigt bra på min hud. Det är lite dyrt såklart, ett sånt här kit kostar över tusenlappen. Då får man produkter för ca 20 st behandlingar. Man kan använda dem 1-3 ggr i veckan. Läs mer om produkten här.

Jag tänkte börja med att använda den en gång i veckan för att sen öka på om jag märker att min hud klarar av det. Jag vill göra något extra för huden nu efter vintern när den är blek och glåmig och känns tråkig.

Jag tänkte även samtidigt testa ett nytt solskydd från MD Formulations (med SPF 30). Vårsolen är stark och jag vill skydda min hud lite extra.

Jag återkommer med resultat och synpunkter när jag testat produkterna!

Kommentera

