Lancome Effet Miracle Bare skin perfection primer

Vad tror ni om den här då? Det är en primer som har inspirerats av BB creams.

Effet Mircale är Lancômes första primer som direkt arbetar med de sju kriterier som kännetecknar en sund hud:
– Hudtonen ser friskare ut
– Porer blir mindre synliga
– Linjer och rynkor jämnas ut
– Hudtonen ser jämnare ut
– Motverkar blank hud
– Motverkar torrhet
– Synligheten av skönhetsfel minimeras

Berikad med den exklusiva Aura-Inside teknologin verkar denna lätta, osynliga primer utjämnande och korrigerande. Den innehåller utjämnade polymer, ett mjukt ljust puder som ger en silkeslen matt finish. Den icke-oljiga formula baserad på silikonbehandlade ämnen smälter på huden och upplevs perfekt med en sammetsmjuk utstrålning. Effet Mircale är en allt-i-ett lösning som passar alla hudtyper. Efter att ha återfuktat huden kan Effet Miracle appliceras för sig själv, alternativt vara en bas under foundation. Applicera jämt i hela ansiktet eller på utvalda partier, som läppkontur, panna och skrattlinjer.

Porcelain Effect – För en omedelbart utjämnande effekt med en svag rosa ton. Passar bäst till ljusare hudton.
Healthy Glow Effect – Denna aprikoston ger en omedelbar glöd till huden. Passar bäst till medium hudton.

Volym: 15 ml

Den kostar t ex 270 kr på Kicks.  Och visst blir jag nyfiken, det blir jag alltid på såna här produkter som lovar mycket😉 Jag som har problem med både torra partier och fetare partier, pigmentfläckar, fina linjer och stora porer. Jag behöver nog en sån här all-in-one-produkt🙂 Jag gillar ju Lancomes foundation, så varför inte….

Någon som testat kanske?

Ett svar till “Lancome Effet Miracle Bare skin perfection primer

  1. malin 3 januari 2012 kl. 11:54 f m

    jag har försökt välja mellan lily lolos nyanser nu ett tag och behöver hjälp. i id bare minerals så har jag fair och faily light, fair är jättebra på vintern, fairly light funkar bra på sommaren. de jag har funderat på är blondie och popcorn. Vad tro du att du skulle rekomendera? jag är inte så gul i hudtonen heller..
    såpass att freja på idun minerals blir lite väl gul..

Kommentera

