China Glaze ”The ten man”

Det här lacket har jag velat ha länge! Jag tror det är ganska precis två år sen jag upptäckte det första gången. Det var däremot först nu som jag slog till och köpte det.

Det är ett glittrigt silvrigt lack som jag tycker passar riktigt fint så här på vintern. När jag först upptäckte det var jag på jakt efter just ett silvrigt lack som skulle passa till nyår. Då var jag däremot för sent ute så jag visste att jag inte skulle hinna få hem det i tid. Men nu är det här i min låda!🙂

Det här är både vitt och silvrigt glitter och jag har ju så svårt att fota nagellack men jag har försökt i alla fall. Det är helt ljuvligt!

Beleza har använt detta i en fransk manikyr och det är precis så jag också tänkt mig använda detta lack.

Kommentera

